header header header
aneb Trochu jiný pohled na českou filmovou a TV produkci. Vývoj od historie po současnost, filmy zapomenuté i slavné, scény na kterých jste vyrůstali i takové, kterých si nikdo nevšiml.
věk: 38
rok: 2012
režie: Jan Pecha
náhlednáhled
obrázky dodal  fjfi

Komentáře k příspěvku (107):

Martin Klein říká:

09.11.2012 14:16:44

Pane jo, tvůrci z toho seriálu, díky ochotě Kateřiny se obnažit, dělají pomalu erotický seriál. Aby nám to rada pro tv nepřesunola na 22 hodinu.

Joseph říká:

09.11.2012 15:35:24

No teda, proč na to ještě nekoukam? :D

Karloss říká:

10.11.2012 00:38:47

Tohle není Kateřina. Prý se nechala na tyto choulostivé scény dublovat. Škoda :-/

sněhulák říká:

10.11.2012 08:44:27

Oponoval bych Karlossovi.
Tohle JE Kateřina.
Za prvé ona je tak máklá.
Za druhé, v těchhle peretách si nedávají až tolik záležet na tak DOKONALÝCH "přeměnách".

koukac říká:

12.11.2012 12:22:51

se mela vic ukazovat pred skoro dvaceti roky v zamku

Aladin říká:

05.01.2013 17:18:00

veru, Na zámku bola vtedy riadna štabajzňa...teraz už je to nič moc

anonym říká:

05.05.2018 09:56:20

Akorát okopírovali slavnou scénu z filmu Vrchní, prchni! Nicméně teď je to tělo (o 6 let starší) volné, když se rozvádí, tak by se někdo z přispěvatelů pod jejími obrázky mohl osmělit :-) Pokud teda už někoho nemá a právě kvůli němu se nerozvádí. Já osobně bych se však připojil ke "koukacovi", ve 44ti je docela pozdě někoho shánět.

Karlos říká:

05.05.2018 10:33:05

Obávám se, že ta by si o nikoho ze zdejších diskutérů neopřela ani kabelku. S Herčíkem byla zvyklá na luxus a lenošení, to by jí tady asi moc mužů nenabídlo

Casali říká:

05.05.2018 20:33:22

Nepodceňuj všechny diskutéry, Kájo :-)

Prubner říká:

05.05.2018 20:54:49

No to bych si spíš já neopřel nic o ni. Před 20 lety možná, ale teď je z ní přestárlý potetovaný diblík přebarvený na blond, IQ negativní... Nic pro mě.

Karlos říká:

05.05.2018 22:50:13

Možná, ale rozhodně má dost luxusní tělo na to aby po rozchodu mohla bohatý blbce přehrabovat vidlema

Karlos říká:

05.05.2018 22:58:57

Casali: Věřím, že sem občas zajde na kukačku někdo "na úrovni", naštěstí jsou to stránky pro všechny sociální vrstvy. I pro střední třídu, tedy pro mě. Mezi námi, ty bys na Kateřinu měl dostatek finančních prostředků a luxusní zázemí na dlouhé roky? Nic ve zlém, jen zvědavost :-)

anonym říká:

06.05.2018 10:50:48

No jo, Karlosi, ale řekni sám: kdyby sis měl vybrat mezi čtyřiačtyřicetiletým luxusním tělem a dvacetiletým luxusním tělem, které by sis vybral? Myslím, že odpověď je zřejmá, a o to právě jde. Který z bohatých blbců má věkově přiměřenou milenku? Všichni mají dvacítky. Možná by ji někdo bral na chvíli, pokud by chtěl mít zajímavý zářez nebo měl slabost pro "světla ramp" (i když je Kateřina více v bulváru než před kamerou, dnes to na "slávu" stačí), ale na dlouhé roky? Takže s tím přehazováním vidlemi nevím, nevím... A navíc ta její vydlabaná hlava - to bys s ní musel být celou dobu jen v posteli, což dost dobře nejde, nebo nevím, jak bys to s ní chtěl vydržet :-)

Casali říká:

06.05.2018 11:59:20

Karlos: Čeho si jedna váží a je za to vděčná, může jiné připadat jako zoufale málo. Každá žena má jiné ambice a nároky. Já mám ženu, která vydělává víc peněz než já a přitom ji lidé v mém okolí stále i po letech berou jako zlatokopku, která se na mě pověsila, protože ze mě cítila peníze. Pro lidi je vypočítavou mrchou, přitom ona financuje téměř vše, protože to tak sama chce. Je to jen ukrutná závist. Mladá, krásná a úspěšná žena se zkrátka neodpouští :-) Kateřinu bych živit nechtěl a nedokážu posoudit zda bych na ni prostředky měl, nevím kolik mohla třeba měsíčně stát Herčíka. Tělo má jistě pěkné, ale o charakteru si iluze nedělám.

Casali říká:

06.05.2018 12:04:56

V podstatě je mi Kateřiny líto, protože si hodně přála mít dítě a Herčík děti nechtěl. Vyjádřil se v tom smyslu, že naše planeta už je dost přelidněná. Jako bolestné ji zahrnul luxusem a dopřával jí maximální pohodlí. Teď musí Kateřina psychicky hodně trpět a strádat. Dítě jí žádné peníze nenahradí.

Karlos říká:

06.05.2018 16:21:30

anonym: musel bych ta dvě těla vidět, abych mohl posoudit, které je pro mě víc luxusní :D Pro starého "psa" Herčíka byla ale pořád až dost dobrá a docela rád bych viděl tu kvůli které ji vyměnil. Ano, bohatí blbci mají dvacítky, ale i ty dvacítky postupně stárnou a čas jim ubírá na přitažlivosti, ale přesto si je ti bohatí blbci nechávají, protože vědí, že za ně ve svém věku a se svou vizáží pořád musí být vděčni. Nebo je prostě pořád milují, tak jako když byly ty holky mladší. A většinou už je pojí děti a společný majetek bez řádné předmanželské smlouvy, takže si případné kroky boháč pořádně rozmyslí, anebo to vyřeší milenkou.

Karlos říká:

06.05.2018 16:25:02

Kateřina má tu smůlu, že s Herčíkem dítě neměla, tudíž ho teď nemůže řádně ždímat, což by se jí teď jistě hodilo. Samozřejmě nevím jak to mají nebo nemají ošetřené ohledně Herčíkova majetku, jestli má Kateřina na něco vůbec nárok. No uvidíme podle toho jaké teď začne přijímat nabídky :) Pokud už tedy ovšem nesbalila jiného prašulína, čemuž bych se vůbec nedivil :)

Karlos říká:

06.05.2018 16:28:43

Casali: hmm, tak takovou ženu Ti můžu jedině přát anebo závidět :) tam asi láska bude, protože takových žen mnoho neznám, víceméně tedy asi ani jednu, pokud nepočítám veřejně známé a movité ženy, které si muže vydržují, což ale evidentně není tvůj případ, podle toho co píšeš.

Prubner říká:

06.05.2018 21:57:56

Tahle debata mi připomíná ten starý vtip, kdy si 60-letý Kohn bere 20-letou dívku a Roubíček mu říká: Kohn, proč to dělaj ? Za 10 let jim bude 70 a jí bude 30, za 20 let jim bude 80 a jí bude 40. A co pak budou dělat s tak starou babou ?

Casali říká:

07.05.2018 08:12:46

Karlos: Nemusíš ani jedno, ale díky :-) Manželku mám za odměnu, musel jsem se mockrát spálit, abych si zasloužil tu nejlepší :-)

anonym říká:

07.05.2018 13:14:05

Casali: Pokud je to tak, jak píšeš, pak to vypadá, že jaký šel, takovou potkal. Máklí jsou asi oba. Když se kouknu kolem sebe, připadá mi, že je spíš přepsováno. Nevím, nikde jsem nečetl, že by tak toužila po dítěti. Asi ne tolik, protože jinak by si to jako správná zlatokopka zařídila. Taková Kelymanová-Menzelová dohnala celoživotního starého mládence Menzla do chomoutu, on taky odmítal dítě, tak si ho nechala udělat jiným starým vobšourníkem, což Džordžína zlomilo a to dítě jí nakonec udělal i on. A Oluš je teď může ždímat oba.

Karlos: Pozor, to naznačuje Káča, že vina na rozpadu manželství je na Herčíkově straně. Ve skutečnosti to může být obráceně. Nebo ji třeba vyměnil, ale proto, že už to s ní dál nešlo a vydržel už dost. Bohatí blbci nabalí dvacítku, nějaký rok s ní jsou, a když už to není žádné děvče v rozpuku, vymění ji za jinou dvacítku - a tak pořád dokola. V tom nehrají věk a vzhled žádnou roli - když mají prachy a postavení, ku_ndy přijdou samy jako můry za světlem, tak

anonym říká:

07.05.2018 13:14:56

jakýpak vděk :-) Jágrovi taky roky neubývají a milenky má pořád dvacítky. A pochybuji, že by to chtěl měnit. Vždycky jednou za čas si pořídí nový model a jede se dál. I když tady uznávám, že mentálně je vlastně jejich vrstevník :-) Ale s těmi dětmi a společným majetkem máš pravdu. Pokud se dá boháč zblbnout tak, že před sňatkem nevyřeší záležitosti případného budoucího rozvodového vypořádání, nezbývá mu než pořádně myslet alespoň ex post :-) Mimochodem, výraz "prašulín" mě fakt pobavil a hrozně se mi líbí :-D S dovolením ho přejímám do svého slovníku :-) Ohledně nabídek myslím, že se tady všichni shodneme na tom, že by Kateřina měla přijímat takové, které jí umožní předvést co nejvíce ze svého těla ;-) Proti věku není léku, jak se říká, a od jisté doby už ani tvrdá dřina nepomůže, tak aby nepropásla čas, kdy se ještě může předvést.

Karlos říká:

07.05.2018 20:15:57

Casali: Přeju Ti to, i malinko závidím. Já se asi spálím ještě 1000000x, ale takových je nás asi hodně :)

Karlos říká:

07.05.2018 20:20:31

anonym: Beze všeho, klidně :D Prašulín je pracháč a zároveň naivní blbec (šulín), takže zkrátka prašulín :) A to já nejsem :) Maximálně teda ten šulín, to jo :D

Karlos říká:

07.05.2018 20:28:12

Casali a anonym: O tom, že Kateřina touží po dítěti jsem taky četl, ale stanovisko Herčíka mi dosud známo nebylo. Zřejmě se nakonec rozhodla obětovat případné dítě pro peníze, luxus a pohodlí. Tak každého věc co si vybere.... Teď ale zřejmě hořce lituje a dítě už zřejmě mít nebude, leda by následovala Basikovou, ta tuším otěhotněla nebo porodila v šestačtyřiceti :o)

Karlos říká:

07.05.2018 22:50:11

anonym: Jo a taky vlastně prašulín od slova prašule :D Často taky říkám kešulín (keš), ale to zase může někomu evokovat milovníka kešu ořechů :D Zkrátka prašulíni i kešulíni jsou těžce v kurzu :)

Casali říká:

08.05.2018 09:27:22

Karlos: Prašulín a kešulín, to je hodně dobrý :-D Tak to budu asi malinko i já, ale taky byly doby kdy jsem zaručeně býval především tím šulínem :-o

Casali říká:

08.05.2018 09:41:20

Karlos, anonym: Herčík se roky veřejně prezentuje jako spořádaný seladon, ale reálná tvář může být taky úplně odlišná. Do ložnice jim nikdo nevidí (respektive neviděl), je tedy těžké soudit jednoho nebo druhého. Kateřina maká na svém těle, žije módou a užívá si nablýskaného pozlátka showbyznysu. Dítě jí dřív nebo později chybět bude, když si ho tak přála. Ale kdo chce kam...

Casali říká:

08.05.2018 09:53:49

Karlos: Neházej flintu do žita, Karlosi. Já poznal svou ženu v době kdy jsem měl několik let oprávněný pocit, že jsou všechny ženy vypočítavé můry a nezaslouží si nic víc než jen pořádně ojet a nazdar... Spousta věcí se dost podstatně změnila a já už zase všechny ženy nehážu do jednoho pytle jako dřív :-)

Casali říká:

08.05.2018 09:57:28

anonym: Jó Olinka, ta si to uměla moc hezky zařídit, jen co je pravda... Má prašulína i kešulína - jak by řekl Karlos :-D

anonym říká:

08.05.2018 16:33:03

Karlos, Casali: Já jsem teda Kateřinino ani Herčíkovo vyjádření k případnému dítěti nikde nečetl. Vždycky jsem to bral tak, že on je střelenej na psy a jinou zvířenu a ona na luxus a pozlátko. Ale věřím vám, že to někde mohlo být. Jenže to mohou být z její strany jen takové řeči, protože jak už jsem napsal, kdyby to dítě opravdu chtěla, dávno by si to zařídila. Třeba i s Herčíkem, známe přece ženské - když něco chtějí, tak mají spoustu strategií jak toho dosáhnout. A nakonec si ještě chlap myslí, že to - pravý opak toho, co řekl na začátku - byl jeho nápad :-) Basiková není příklad hodný následování, ale pro ni to aspoň bylo už třetí dítě. Vzpomenout si jako ženská ne po třicítce, ale dokonce po čtyřicítce, že chci první dítě, to už je čistý nerozum a nezodpovědnost. Obojího je ovšem v bahně šoubyznysu dost a dost, takže by mě ani nepřekvapilo, kdyby s tím Kateřina přišla. Nicméně ať už si dítě přála nebo nepřála, chybět jí bude, to je fakt. A jestli nesežene nějakého prašulína, vedle

anonym říká:

08.05.2018 16:34:47

něhož by mohla v penězích, luxusu a pohodlí zestárnout, tak ve stáří dopadne jako všechny ostatní bezdětné ovdovělé/rozvedené osamělé herečky. Jirásková by mohla vyprávět, kdyby mohla.

P.S. Prašulíni i kešulíni jsou těžce v kurzu, aneb - jak říkáme my latiníci - vox prašuli :-)

Karlos říká:

08.05.2018 22:26:40

Casali: Spořádaný seladon, to je taky vtipný přirovnání :D

Karlos říká:

08.05.2018 22:31:07

Casali: Já je tam bohužel zatím víceméně stále hážu, protože je kolem mě zřejmě vysoká koncentrace potvor a vyčůranic :-( A to mám ještě to štěstí, že nejsem nějakej extrémní prašulín nebo kešulín :D O samotnýho šulína si ale taky kdejaká vyčůranice opře kabelku a myslí si, že se pod její drezůrou promění v Onasise, nebo co :o

Karlos říká:

08.05.2018 22:33:20

Casali: Jo Olina Kelymanka, to je taky od pohledu vyčůranice :o

Karlos říká:

08.05.2018 22:37:02

anonym a Casali: Jojo, vždyť taky prašulína Herčíka uhnala právě přes svýho Puňťu :D A od té doby jí postel zahříval nejenom Puňťa, ale i Herčíkovic ťuňťa :o Káča už určitě rozhazuje sítě na další prašáky a kešáky :-P

Karlos říká:

08.05.2018 22:47:58

anonym a Casali: A vůbec mi tak jako obecně přijde, že jak dneska nemáš v tom jejich šukbyznysu pořádnýho prašulína nebo prašulínu, tak jsi totální vemeno.... Kam ta doba spěje :o

Karlos říká:

08.05.2018 22:51:37

anonym a Casali: Aspoň, že ta Basiková nešla po keši, ale po mlaďoučké fontáně v trenclích :o

Casali říká:

09.05.2018 13:10:02

Karlos: S vyčůranicema mám bohaté zkušenosti, ale nakonec díky za ně, alespoň jsem si díky nim ověřil, že moje žena se od nich naštěstí diametrálně odlišuje, takže jsem všem vyčůranicím na které jsem v životě narazil v podstatě vděčný, i když z některých mám husí kůži ještě teď - tedy respektive z jejich vyčůranosti a bezpáteřnosti.

Casali říká:

09.05.2018 13:12:16

Karlos: No vidíš a je to pár dní co bulvárem proletěl drb, že mlaďoučká fontána v Polákovo trenclích zřejmě pro Basikovou nadobro vyschla :-D

anonym říká:

09.05.2018 16:29:14

Karlos: Ty jedeš bomby, nebo jak to dnes puboši říkají (nebo možná už ne, ono se to rychle mění) :-) Vyčůranice, Puňta - ťunťa, šukbyznys a co mě totálně rozsekalo - mlaďoučká fontána v trenclích :-DD Pokud mě paměť neklame, myslím, že Kateřinin pes se jmenoval Žulda, takže "od té doby jí postel zahříval nejen Žulda, ale i Herčíkovic šulda" :-) Rozhazuje sítě? Spíš roztahuje pysky, ne? :-) Prašulín a prašulína? Možná by bylo lepší prašulín a prašunda (prašule + ku_nda), ale to je jedno. Staré ženské prachy nepomůžou, chlap si nemůže lehnout, zavřít oči a podržet, takže takové vztahy nemají dlouhého trvání. Pokud se teda chlap nejmenuje Macron :-) Ani Koptík to s Gregorovou nevydržel bez drog :-) No a mlaďoučkou fontánu v trenclích už vyřešil Casali, taky mě něco podobného napadlo ;-)

Casali říká:

09.05.2018 18:17:05

anonym, Karlos: Já bych možná ještě přidal plešulína, plešatýho pracháče :-) Jinak skvělej slovník, člověk se tady ještě něco přiučí :-D Toho Puňťu jsem myslím viděl v nějakým časáku, jak ho Kateřina krmila u stolu rukou i příborem. Toho jí tedy asi pořídil Herčík, pokud měla předtím Žuldu. No uvidíme jakýho prašana nám bulvár ke Kateřině naservíruje tentokrát. Fontána mládí v trenclích to ale teda dneska totálně zabila :-D

Karlos říká:

10.05.2018 01:13:17

Casali: Plešulíni jsou taky v kurzu, jejich peněženky prý mají silné charisma :o Doufám, že teda nejsi plešulín, Casali :D :o ;)

Karlos říká:

10.05.2018 01:17:46

anonym a Casali: Mladičké fontány v trenclích mají taky silné charisma :D Je to elixír mládí pro zralé vyčůranice :o Takovej pramen života...

Casali říká:

10.05.2018 11:30:21

Karlos: Bez komentáře :-D
Vysmátý čtvrtek Ti přeje regulérní plešulín + trochu prašulín + trochu kešulín s poměrně slušnou fontánou :-D :-D

anonym říká:

10.05.2018 15:00:00

Casali: Vsadím se, že pak tím příborem jedla :-) Fuj, ta je fakt trhlá. Určitě si zase nějakého prašana najde, když ovšem nebude dlouho vybírat, protože čas běží a roky přibývají. Ona bere spíš na charisma peněženek než mladičkých fontán :-) Za celou dobu, co byla se staroušem Herčíkem, nikde ani náznak toho, že by se chodila někam dorážet. Bulvár by to přece vyčmuchal. Asi radši zvedá činky než klády :-)

Casali říká:

11.05.2018 07:43:27

anonym: Zatím jí asi ke štěstí stačí čokl a kocour, alespoň podle instagramu :-) Ale šulína bych za to dal, že už má dávno políčeno na nějakou věkově neomezenou finančně atraktivní fontánu :-)

anonym říká:

11.05.2018 18:04:27

Casali: No jo, ona na ten sex asi moc nebude. Ani ve filmu není nikde při šuku, jen předvádí tělo. Chápu, že když to dá takovou práci, tak se s výsledkem ráda pochlubí, ale mohla by ho místo pózování taky trochu rozhýbat :-) Ty znáš její instagram? Tak dávej, třeba i tam jsou nějaké pěkné obrázky :-)

Casali říká:

11.05.2018 20:49:43

anonym: Na instagramu ji sleduje moje žena, její profil je kaira.katerina

anonym říká:

12.05.2018 09:48:34

Hm, tak zajímavého tam není nic. Myslím, že Kateřinu nejlépe vystihuje fotka z nějakého časopisu otevřeného na stránce s článkem o ní, který nese název "Mám ráda své tělo". Je to vidět :-) Ještě lepší by bylo "Mám ráda sama sebe", to by bylo asi nejvýstižnější :-)

Casali říká:

12.05.2018 18:07:45

anonym: Já tam jen zahlédl pár fotek s kocourem a psem, všechny fotky jsem neviděl, protože ani na instagram nechodím. Žena u Kateřiny čerpá módní inspiraci a inspiraci ohledně tvarování těla, za což jsem velmi rád :-)

Casali říká:

12.05.2018 18:10:01

anonym: A nikde nevidím Karlose :-) Snad ho neklofla nějaká vyčůranice :-D

anonym říká:

12.05.2018 18:42:45

Casali: Já jsem tam v rychlosti roloval a občas na něco kliknul, abych si udělal obrázek, ale jak jsem už napsal, nic ve stylu Ententýků :-) Tak jsem toho po chvíli nechal. Zvířátka nesmí chybět, to je jasný :-)
Karlose buď klofla nějaká vyčůranice, nebo konečně našel tu pravou, která se s ním životem prosměje :-D

Casali říká:

12.05.2018 23:24:48

anonym: Teď bude pravděpodobně akutně honit keš, tak by mohla přijmout nějakou zajímavou odhalenou zakázku, dokud má ještě roky a hlavně kvalitní materiál na svlíkačku :-) Pokud ovšem dřív nepřijme nového kešulína nebo prašulína, vyčůranice jedna :-)

anonym říká:

13.05.2018 11:51:26

Casali: Myslím, že Herčík ji zabezpečí, takže akutní potřebu honit keš mít nebude. Ovšem z toho, že se začala odhalovat až kolem čtyřicítky, lze usuzovat, že má nejen ráda své vymakané tělo, ale také si uvědomuje utíkající roky a snaží se dohnat, co v mládí zameškala. Z toho můžeme čerpat poměrně slušnou naději, pokud jde o zakázky, které by mohla přijmout. Hlavně by se měla konečně ukázat také při sexu, abychom viděli, dokáže-li zahrát i takovou úlohu. A vlastně ani nemusí nic hrát, klidně ať to reálně prožije, my se zlobit nebudeme :-)

Casali říká:

14.05.2018 22:04:31

anonym: No nevím, ale každopádně bych se nezlobil kdyby tu potřebu měla :-) I manželka obdivuje její nynější vymakané tělo, takže směle do odhalování, ať mám doma ještě větší bohyni, i když jsem vlastně celoplošně maximálně spokojen :-)

anonym říká:

17.05.2018 17:41:10

Casali: Ano, tělo má pěkné, snad ještě pár let vydrží. Hlavně aby měla tu potřebu :-) Ale vlasy měla lepší předtím.

anonym říká:

30.05.2018 09:42:23

Casali: Tak to vypadá, že Kateřina se skutečně rozhodla, že ji Herčík zabezpečí, jak jsem psal, a ze svlékání tak nebude nic :-) Narazil jsem totiž na reklamu na "superprémiové holistické krmivo" Starvita, které doporučuje "renomovaný veterinární lékař MVDr. Jan Herčík, CSc." :-) Příjmy z veterinární praxe zřejmě nestačí na Kateřinino bolestné za rozvod a porozvodové zabezpečení, tak se rozhodl využít kapitálu známého jména a dal se koupit do reklamy na "jitrnici, jakou svět neviděl" :-D Má tam taky fotku, a když jsem se na toho spořádaného seladona, jak píšeš, podíval, říkal jsem si, že asi přece jen budeš mít pravdu v tom, že reálná tvář může být odlišná, a Karlos v tom, že Káču třeba vyměnil za mladší. Působí na mě dost nesympaticky.

anonym říká:

05.09.2018 21:31:32

Tak nakonec je kolem Kateřiny ticho po pěšině. Ani nevím, jak to s tím rozvodem nakonec dopadlo, jestli už urvala dalšího prašulína...ve filmu taky žádná svlíkačka...jo, není nic staršího než včerejší zprávy :-) Teď zase plní bulvár jiný rozvod - Vondráčková x Plekanec. Ta se sice nemůže chlubit vymakaným tělem jako Hrachovcová, ale o to více pere špinavé prádlo v médiích. I sem už tato "šukbyzová" aféra dolehla :-) Casali, Karlosi, chybí mi váš ostrovtip, který mně vždycky rozjasnil den - co vy na to? ;-)

Casali říká:

10.09.2019 23:48:41

Po šíleně dlouhé době zdravím anonyma a Karlose ;-) Něco nového ohledně vyčůranic a prašulínů?? :-D

anonym říká:

11.09.2019 22:25:35

Buď zdráv, Casali!;-) Už jsem myslel, že jsi padl za oběť nějaké vyčůranici a na nás nemáš čas :-) Ohledně vyčůranic a prašulínů se nic nezměnilo, to je pořád stejné, co je svět světem :-D Kateřina se stále nesvlékla (mimochodem, existuje ještě jedna herečka Kateřina Herčíková, ročník 1994, a když jsem na ni poprvé narazil, myslel jsem, že jde o Hrachovcovou :-), zato Vondráčkové a jejího nového milence (Hádek se zřejmě neosvědčil) je teď všude plno ;-)

Casali říká:

14.09.2019 15:57:10

nonym: Zdravím a jsem rád, že se tu opět setkáváme ;-) Kdepak, jsem překvapivě stále stejně spokojeně ženatý a fontána v trenclích mi také ještě nevyschla :-D Žena mě upozornila na mou dlouhodobou nepřítomnost tady, takže díky ní se opět kochám i přednostmi jiných více či méně krásných nahých vyčůranic a nevyčůranic :-) Kdyby tak mezi nás a odhalené vyčůranice ještě dorazil i "třetí princ" Karlos… :-D Žádný čerstvý příspěvek jsem od něj nenašel nebo jsem ho přehlédl, tak doufám, že se má fajn a nevyschla mu za tu dlouhou dobu fontána v trenclích :-D O té druhé K.Herčíkové jsem také slyšel, zajímavá shoda jmen a dvacetiletý věkový rozdíl. Zajímavé by asi bylo srovnávání fyzických předností :-) L.Vondráčková se mi fyzicky nikdy nelíbila a hlavně má nehezká chodidla, nepěkně vbočené palce - haluxy. Nicméně moje nohy taky nevypadají jako nohy nějakého top modela, takže to se mi to hezky anonymně u kafíčka žvaní :-o Ale oceňuji, že si LV stále udržuje štíhlé tělo a nemá na sobě tunu hnědoor

Casali říká:

14.09.2019 16:08:30

anžové paštiky (makeupu a solárka), trsy umělých smetáků (řas), vytetované obočí, nepřirozeně prodloužené vlasy sahající pomalu až do startovací čáry mezi půlkami... Nebo orlí drápy místo nehtů, které může s radostí použít místo nějakého předraženého análního kolíku... Ta přirozenost je tedy fajn, maškar je v šukbyznysu víc než dost...

Casali říká:

14.09.2019 20:36:05

*které může někdo s radostí použít (ne L. Vondráčková)

anonym říká:

14.09.2019 23:06:43

asali: Od Karlose jsem taky dlouho nic nečetl, a to se snažím své zdejší absence držet v rozumných mezích. Snad ho neklofla nějaká vyčůranice a zase mezi nás zavítá :-) Ty jsi ovšem jeho pověstný hláškomet skvěle zastoupil - při tvém popisu umělohmotného vzhledu současných "celebrit" jsem si po dlouhé době užil nefalšovaný nezadržitelný záchvat smíchu, díky!:-DDD Pokud jde o Marmeládu Vondráčkovou, mně se nikdy nelíbila ani fyzicky, ani jako zpěvačka, ani jako herečka. Kromě toho si myslím, že udržování štíhlého těla pro ni nepředstavuje přílišnou námahu, protože měla vždycky postavu klukovského typu a na ní se změny přirozené dívčím a ženským postavám neprojevují. A když se k tomu připočtou její (naštěstí už zřejmě bývalé) stravovací návyky ve stylu oběd = teplá voda (tak nějak to kdysi v nějakém zábavném pořadu říkala), pak se nelze divit, že se kosti kroutí... Možná se nějaká změna udála po dětech, ale to nelze posoudit, když se před kamerou už dlouho nesvlékla.

Casali říká:

21.09.2019 22:20:47

anonym: Bohužel, krutá realita dnešní doby, respektive dnešních žen... Např. v úterý jsem vyzvedával svou ženu v kadeřnickém salonu, kam mimo jiné chodí i K. Herčíková. Ta tam ale bohužel nebyla. Ovšem umělohmotných "krasavic" z nejrůznějších dimenzí se tam za ty dvě hodiny zjevilo víc než dost. Při čekání na manželku mi v mém šálku kávy naprosto nečekaně přistál zřejmě onen trs smetáků, který jsem zde zmínil v posledním příspěvku. Upřímně, byl jsem velmi zděšen. Možná víc než ta nebohá dáma, ze které ten podivný kus smetáku při jejím přehrabování v kabelce odpadl rovnou do mé oblíbené kávy a jí bylo evidentně trapné jej potupně vylovit. Jsem velmi vděčný své ženě za její přirozené řasy, protože zavadit při sexu v extrémním návalu vzrušení o podobné trsy smetáků, to bych tedy skutečně nerad :-D Na druhou stranu ani opačný extrém bych nezvládl. Takové ty šílené eko bio přírodní bosé nebo polobosé lesany v děsivých hábitech také nerad potkávám a bojím se jich... Jinak mnohem horší než Ma

Casali říká:

21.09.2019 22:22:58

rmeláda je budoucí matka L.Šafářová, tam skutečně nechápu kam dal Plekáč oči a šulína :-o Absolutně nepřitažlivá a nesympatická osoba.

anonym říká:

26.09.2019 11:50:23

Casali: Ty máš prostě štěstí na zajímavé příhody:-) Nejdříve se setkáš s Janou Nagyovou, pak na tebe čeká zdaleka ne tak příjemný zážitek z kadeřnictví…co to bude do třetice?:-) Mimochodem, asi budeš docela prašulín, když si můžeš dovolit posílat ženu do kadeřnictví, kam chodí "celezblity" ;-) Pokud jde o Plekance, já spíš nechápu, kam dal oči (a šulína;-), když si na krk (a na šulína;-) pověsil Vondráčkovou - komediantku se všemi pro tuto činnost charakteristickými nectnostmi a vypočítavou potvoru (aneb vzornou dceru svého otce). Měl jsem ho v rámci možností světa, v němž se pohybuje, za jednoho z těch rozumnějších (žádné aféry apod.). Teď už je snad poučený, a tak nehledá "reprezentativní kus", ale ženskou pro rodinu a pro život. Nevím, bude-li to právě Šafářová, nicméně na rozdíl od některých svých bývalých kolegyň neplnila stránky bulváru žádnými skandály, kariéru má za sebou (a zdá se, že je smířená s tím, čeho dosáhla i nedosáhla, a nesžírá ji nějaká vnitřní frustrace, "co by býv

anonym říká:

26.09.2019 11:51:17

ala mohla, kdyby…, jenže někdo/něco způsobil(o), že se nedostala až na vrchol") a prašulína nutně shánět nemusí (ale jen proto si samozřejmě nevezme dělníka, to je jasné:-). Jako člověk, který se mockrát spálil (viz jeden z tvých komentářů), jistě chápeš, že fyzická přitažlivost je pomíjivé a často (skoro vždy) zrádné kritérium výběru partnerky. Jinak pochopitelně platí, že celý ten "milostný mnohoúhelník" Vondráčková-Plekanec-Hádek/Zonyga/Peksa/???-Šafářová je typický produkt "šukbyznysu" a normální člověk neplýtvá sympatiemi/antipatiemi k žádnému z aktérů tohoto směšného mikrosvěta, té příslovečné navoněné bídy.

anonym říká:

26.09.2019 13:41:51

Vypočítavou potvoru? Znáš ji osobně? Jestli ano, napiš jak se jmenuješ, aby bylo vidět kdo jsi. A sympatie antipatie a tak dál. Když někdo má manželku a děti a nabrnkne si milenku a když mu to manželka zjistí a dá mu kopačky, tak to je normální věc i u těch dělníků. I když jsem muž, tak říkám chudák ženská a ..... chlap.

Pejza říká:

26.09.2019 20:46:26

casali odkud jsi? myslím aspoň z jakýho kraje? když píšeš o kadeřnictví kam chodí i celebrita i tvoje manželka, tak asi Praha? Šel bych s tebou na pivsona, máš dobrý hlody, i ten karlos co jste si psali, i ten anonym co si s vámi psal. Jsem se tak nasmál u něčeho. Dík

Pejza říká:

26.09.2019 20:50:03

a kdo je vypočítavá potvora? vy jste se anonyme a casali pohádali? pište o ženských dál, já si to čtu a baví mě to, komentujete to pěkně. Casali ty znáš osobně nějaké celebrity, Arabelu a Hrachovcovou?

Pejza říká:

26.09.2019 20:51:48

hlavně pište prosim dál, casali a anonyme a ten Karlos, já se tak odreaguju jako jinde ne, děkuju

anonym říká:

27.09.2019 11:27:34

Pejza: Proč bychom se s Casalim hádali? My si rozumíme;-) Anonym 26.9.2019 v 13:41:51 nejsem já, to je někdo úplně jiný. Ale musím říct, že mě pobavil:-) Prý "napiš, jak se jmenuješ" - a sám si není schopen vymyslet alespoň nějakou přezdívku, aby se ode mě odlišil. Prý "znáš ji osobně?" - a přitom ji sám nezná, ani Plekance ne, ale přesto bezpečně ví, jak to všechno bylo. A jak to tak určitě ví? Protože nekriticky přejímá verzi Vondráčkové, jejího fanklubu a kamarádek-slepic z bulváru, s níž se výše zmíněná vytasila poté, co se provalilo jisté video z bezpečnostní kamery s jistým hercem, tajně se plížícím uprostřed noci na "pracovní schůzku" s jistou "umělkyní". Zda takových "pracovních schůzek" nebylo více, to už ví jen ona a možná i Plekanec. Když k tomu připočteme předmanželskou smlouvu, kterou nejdříve podepíše a později všemožně zpochybňuje a spolu se stejně vyčůranou advokátkou hledá kličky, jak ji zneplatnit (jenže to se holky přepočítaly – státní občanství ČR + sňatek a sml

anonym říká:

27.09.2019 11:30:12

ouva uzavřené v ČR se rozhodně nerovná rozvod v Kanadě podle kanadských zákonů:-), a typicky ženské mstění se přes děti (opět se "světově žádaná zpěvačka a herečka" přepočítala a musela je přestat držet tisíce kilometrů daleko od otce), tak myslím, že výraz "vypočítavá potvora" je výstižný. A nemusím kvůli tomu vědět číslo jejích bot či co měla včera k obědu. Nemluvě o veřejné palbě, kterou fúrie a její spřátelené hnojomety spustily po Plekancově korektním, čistě informativním oznámení na fb (jež ho vedla k doplňujícím vyjádřením, která zřejmě neplánoval, ale cítil potřebu reagovat na jednostranný obrázek tímto bulvárním hnusem u veřejnosti vytvářený) - to o čistém svědomí a počestných úmyslech také nesvědčí. No a nejlepší je, jak se anonym 13:41 na konci "hrdě hlásí" k tomu, že je muž. Biologicky možná, ale jinak je to zjevně podpantoflák, tipuji nějaký mladší, tedy feminizovaný ročník (prý se jim moderně říká "soy boys":-), dobrý akorát k

anonym říká:

27.09.2019 11:45:42

tomu, aby nějaké ohyzdné chlapně líz_al boty:-) Skutečný chlap si totiž o ženských nedělá iluze a má prokouknuté všechny jejich triky, takže jim na jejich oblíbené schéma "odporný nevěrník versus podváděná a týraná chudinka" (a spoustu dalších variant a podvariant), s nímž se vytasí při jakémkoli vztahovém nezdaru, neskočí. Jenže k tomu holt musí mít chlap nějaké roky zkušeností a v hlavě mozek, ne zdrcnuté sójové lattéčko:-)

Abych nezapomněl: díky, Pejzo, za ocenění, které patří hlavně Casalimu a Karlosovi. Nestyď se a piš taky, všichni se tady přece odreagováváme "čtením" (obrázků:-), čtením (textu) i psaním;-) Kdyby sis chtěl ještě něco od nás přečíst, tak jsme si psali i tady hxxp://jirkazz.gzk.cz/?z=325 a tady hxxp://jirkazz.gzk.cz/?z=782#k . A měli bychom asi podělit i jiné herečky, aby nám Kateřina nezpychla z toho množství komentářů :-D

anonym říká:

27.09.2019 12:24:36

Aha, takže je to jasný, jsi Plekanec. Tohle co píšeš by nikdo jiný nenapsal. Už dej prosím pokoj.

Pejza říká:

27.09.2019 17:21:56

anonyme, tak proč už tady casali a ten Karlos nejsou, proč sem už nechodí? Pište si dál, máte super humor a umíte to tak vtipně popsat, my jsme si to četli na ubytovně i v práci a je to hodně dobrý. A ten odkaz kde jste si taky psali s casali a tím Karlosem mi nic neukazuje, nevím kde to je, u koho vás ještě najdu, tak mi to prosím napiš, chci si to přečíst. Děkuju

Pejza říká:

27.09.2019 17:27:22

casali odepíšeš mi prosím jak jsem se tě ptal? jsi tady někde? kde jste si ještě psali s tím Karlosem a anonymem, co píše vtipně tady s váma, ne jinej anonym, je jich tu víc

snehulak říká:

27.09.2019 21:56:49

Třeba ho blokli za ty vtipné soukromé komentáře. Tady to není facebook.

Pejza říká:

27.09.2019 22:14:21

snad se objeví, Casali + ten vtipnej anonym + Karlos. Já nevím jestli tady nemají komentáře někde jinde, tak se mi ozvěte prosím, chci vás číst, je to na pohodu a já nemám moc kamarádů, tak si tak virtuálně čtu toho kdo mě baví. Asi je to směšný, ale jste fajn, tak pište prosím, vy to umíte pěkně okomentovat. Naše izba úplně bouchla smíchy, když jsme četli o fontáně v trenclích nebo jak to bylo a ty řasy jako smeták, jak popsal ten Casali. Nebo o těch prašulínech je to tedy pravda!

Pejza říká:

27.09.2019 22:19:22

prosímtě anonyme, kde jste si ještě psali, mně ten odkaz co píšeš nefunguje, tak nevím kde máte ještě
koment
áře, napiš mi prosím jména hereček kde jste taky komentovali, chtěl bych se podívat. Odepiš mi prosím

anonym říká:

28.09.2019 10:46:25

jéje, zase je tady "Vondráček", tak to je po klidu. Tolik různých věcí se tady o různých herečkách napsalo a ještě napíše, ale žádná z nich nemá takového bláznivého fanouška, který by všude slídil a "trestal" jakoukoliv negativní zmínku o svém idolu. Jen nevím, mají-li smůlu, nebo spíše štěstí. No a myslet si, že si sem chodí něco vyřizovat Plekanec...to už opravdu bez komentáře. Radši budeme Vondráčkovou ignorovat, nebo se ho nezbavíme, stejně prý teď uzavřeli s Plekancem smír. Pejzo, Casali sem chodí, měl pauzu a teď se zase ohlásil:-) To samozřejmě neznamená, že by tu musel být denně. Karlos tu, pravda, už dlouho nebyl (k naší škodě – kromě smyslu pro humor má i ostrý, nefeminizovaný pohled na vyčůranice a "Vondráčka" by si dal k snídani), ale nepohádali jsme se, to je prostě život. Možná zase někdy zavítá, možná už nemá čas nebo chuť, to se nedá nic dělat, tak už to chodí. Já tady taky nejsem pravidelně a pokud zde není Casali nebo nejsem přímo vyzván, skoro nepíšu, jen se dívám.

anonym říká:

28.09.2019 10:47:28

Odkazy fungují (první je Patrasová – Arabela se vrací, druhý Boušková – Telefon), jen po překopírování do adresního řádku musíš opravit "xx" na "tt" (čili místo hxxp dát h t t p, ale bez mezer). Zdejší automat totiž nepovoluje psaní odkazů a sprostá jsou pro něj i slova jako lí_zat, ko_za či sek_unda, takže musíme improvizovat. Určitě se mrkni, po mlaďoučké fontáně v trenclích tě čeká ještě jeden Karlosův hlod, který tě rozseká;-) Ještě jednou moc a moc děkuju za nás tři (když už tady držím stráž sám:-) za tvá upřímná slova. Nečekal jsem (a Casali a Karlos asi také ne), že by naše spontánně vzniklá konverzace mohla mít takový dosah. Jsme rádi, že jsme udělali radost nejen sobě, ale i ostatním. Jste taky fajn, mějte se, smějte se a neztrácejte optimismus – vždyť třeba Casali se sice mockrát spálil, ale nakonec přece jen našel tu pravou (viz výše).

anonym říká:

28.09.2019 13:04:12

Plekanče, kdo jsi je jasný z tvých komentářů, tak už přestaň všechny kdo tě mají dost a vadí jim tvoje lži označovat za Vondráčky.

Casali říká:

28.09.2019 21:27:20

anonym: Do třetice to bude asi více či méně odhalované pozadí a poprsí Andrey Verešové, kterou čas od času náhodně potkávám v Přešticích, kde žije se svou rodinou. Mimochodem, Janu Nagyovou znovu dvakrát potkala moje žena v běžném německém obchodním řetězci, tentokrát ovšem bez mé fontány v trenclích, tak snad někdy příště :-) A opět použiji slůvko mimochodem, to Janino odhalené prso tu stále není, nebo se pletu? Musím tady ty nahé vyčůranice po dlouhé době zase pořádně prošmejdit a osvěžit si paměť, oči i fontánu ;-) Jinak ani já, ani moje žena nejsme žádné "celebrity" ze šukbyznysu nebo z jiného "hvězdného" prostředí. Jsme úplně normální, "obyčejní" a mimo naši závistivou a nepřejícnou malou obec veřejně neznámí lidé. A upřímně, být nedobrovolně "celebrita" na vesnici, to není žádný med. Místní závistivci vidí jenom peníze, manželčino oblečení a tašky narvané nákupem. Nevidí letitou dřinu, odříkání, x přesčasů, minimum volného času a další věci, které zvenku vidět nejsou. Ten čas co

Casali říká:

28.09.2019 21:29:05

oni prosedí v hospodě já i manželka promakáme. Samozřejmě je to jejich soukromá věc, ale ať si pak neodplivávají když žena přiveze domů nákup nebo když jí pošta doručí tři balíky. Kadeřnický salon si financuje sama, občas jí ho zacvakám já, aby měla radost a pak mám z jejích krásných vlasů radost i já. V žádném případě jsem se nechtěl chlubit, že vozím ženu do nóbl salonu, to vůbec. Jen jsem chtěl zmínit, že shodou okolností stejný salon navštěvuje i mediálně známá Kateřina H. Žádné chlubení. Nějaké peníze mám a tvrdě rukama vydělám, ale nejsem ani Leoš Mareš, ani Onasis, kterého tady myslím už někde zmínil i náš humorem a vyčůranicemi políbený Karlos :-) Onanis jsem maximálně tak v rámci povinné občasné onanie :-D

Casali říká:

28.09.2019 21:39:36

anonym: O žádných hádkách tedy taky nic nevím... Vím jen to, že nám k úplné spokojenosti a názorové vyváženosti chybí král ostrovtipu Karlos první, který se snad ještě někde zjeví...

Casali říká:

28.09.2019 21:46:23

anonym: Pejzu tady vidím prvně, ale jsem rád, že chtěl odkazy na naše další diskuse, protože na Bouškovou a Telefon jsem už úplně zapomněl :-D Dík za připomenutí :-D

Casali říká:

28.09.2019 22:00:43

Pejza: Zdravím tě Pejzo, zdravím i tam k vám na "izbu" a děkuju za pochvalu. Bez anonyma a Karlose bych si ji ovšem nezasloužil ;-) Chodím sem, ale nejsem tady pořád a každý den, na to nemám tolik času a energie. Jinak děkuju za nabídku ohledně "pivsona", vážím si toho, ale já určitě zůstanu u své anonymity a můžeme si místo u piva pokecat klidně tady :-) Stejně tak nebudu prozrazovat odkud jsem, to se nezlob, ale je to snad pochopitelné a ani to není podstatné, nejde tady přece o mě, ale o všechny ty nahé dámy, mezi které já se svou fontánou v trenclích rozhodně nepatřím ;-) Tak se taky kochej ;-)

Pejza říká:

29.09.2019 16:35:51

casali, to jsem rád že píšeš, myslel jsem že mi nenapíšeš když jsi bohatej a já ne, že s takovýma jako já nekamarádíš. Já nejsem takovej ten muž co ty, nechodím do žádného salonu s partnerkou a bydlím na ubytovně a jsem rom, prostě cikán chápeš, ale taky chodím do práce, nejsem žádná špína jak si lidi myslí. Jsem pracující i čistotnej atd. tak snad ti to nevadí i anonymovi. Děkuju že jsi tedy odepsal a děkuju anonymovi, že mi taky odepsal a já si pročtu ty vaše komentáře i jinde, moc děkuju za upozornění. Na izbě si vás čteme každou chvíli, už to známe nazpaměť, ale ono je to fakt vtipný, tak pište prosím dál, klidně i jinde a sežeňte toho Karlose taky, jste dobrá trojka, tím nemyslím sexuálně, to vím že ne.

Pejza říká:

29.09.2019 16:38:24

to ti Casali závidím,že potkáváš takové kočky. A ty jsi teda z Přeštic jako ta Verešová? A kolik ti je let? a co máš za práci? odepiš mi prosím, jste s anonymem fajn

Casali říká:

30.09.2019 20:43:50

Neblázni, Pejzo. Mně je úplně jedno jestli jsi rom nebo ne, nesoudím lidi podle nějakého "cejchu" a podle barvy šulína, ale podle chování. Chováš se tady slušně, nemám s tebou tedy jediný problém. Znám velmi problematické "cikány", ale na druhou stranu i "cikány" velmi slušné a pracovité, takže není co řešit, všechno je jen o lidech. Nějaké předsudky mě nezajímají. A takové ty řeči o "boháčovi" a "chudákovi" jdou úplně mimo mě. Podívej, já sám třeba pocházím z velmi skromných poměrů. Vyrůstal jsem bez otce a s matkou jsme x let přežívali ve staré ruině mezi kopřivami. Moje dětství a dospívání stálo za jedno velké H. Ovšem tisíckrát horší životní start a "zázemí" měla moje nynější žena, takže já si v porovnání s ní vlastně nemám na co stěžovat.

Casali říká:

30.09.2019 20:58:03

V dětství jsem ukrutně záviděl spolužákovi jejich překrásnou rodinnou vilku, bylo mi hrozně líto, že my s maminkou takhle nežijeme a žít nikdy nebudeme. On se mi pořád posmíval a hnusně mě ponižoval před ostatními kluky. Mockrát jsem to obrečel. A dneska po x letech je všechno úplně jinak. Spolužák z té nádherné vily dneska pije první ligu u supermarketů a na autobusovém a vlakovém nádraží, je bez práce, bez peněz, bez domova. Sedí na lavičce v "pytli od brambor", páchne jako hejno tchořů a brečí, pořád zoufale brečí. A prosí mě o drobné na polovičku chleba. Já mu dám velkoryse dvacku a spokojeně odjedu do našeho krásného nového domu. Jsou to paradoxy.

Casali říká:

30.09.2019 21:11:08

Pořád je Pejzo lepší ubytovna, než spacák pod mostem nebo na tvrdé nádražní lavici. Hlavně se drž práce, ať nespadneš do s.r.a.č.e.k. Závidět mi nemusíš, závist je zbytečná, to mi věř. Děkovat taky nemusíš, není za co :-) Jinak já z Přeštic nejsem, jen tam občas se ženou jezdíme. Verešovou tam jen občas potkávám, osobně ji ale neznám. Myslím, že už jsem tady Karlosovi psal, že jsem ročník 1977. Informace ohledně mé práce si Pejzo s dovolením nechám pro sebe, to je hodně soukromá věc, která sem tak úplně nepatří. Pozdravuj na "izbě" a měj se fajn ;-)

Pejza říká:

01.10.2019 08:10:16

jsi borec casali, takový lidi mám rád, i když jsi teď jako Onasis a to já nikdy nebudu, ale jak jsi psal, taky si vždycky nebyl, taky jsi se měl na prd. ale jsi fajn a píšete fajn, pište dál.

anonym říká:

01.10.2019 10:23:38

Casali: Jak už jsem psal, ty prostě přitahuješ zajímavé příhody :-D S Verešovou bys mohl mít štěstí, ta se vystavuje ráda, ale na druhou stranu spíš ve "světlech ramp" než někde "na ulici"...:-) Nepleteš se, Janino odhalené prso tu stále není. Jirkazz bohužel dává přednost snazší práci s novými, kvalitnějšími filmovými materiály (HD) a mapování současných hvězdiček. Nevím, je-li předpoklad, že se časem proslaví a jejich odhalené obrázky stoupnou v ceně, správný. Já to vidím tak, že naprostá většina z nich si vrchol "slávy" odbude zařazením sem a "výše" už se nedostanou :-) A proto bych se raději přimlouval za vyřizování restů - třeba Hrubešová z Vášnivých známostí 2 zde přes opakované urgence pořád chybí a přitom je to materiál nejen potěšující, ale i poučný ohledně toho, jak herci údajně při natáčení takových scén "trpí" ;-) Ze závisti si nic nedělej - lepší, když ti závidí, než kdyby tě litovali. Onanis...to mi připomíná barbara Onana :-D Jak mám rozumět té povinné onanii?:-o Karlose

anonym říká:

01.10.2019 10:24:03

bychom tu rádi viděli všichni, ale pokud jeho nepřítomnost znamená, že po všech vyčůranicích konečně našel tu pravou, tak mu to moc přeju, už jen za ty jeho skvělé hlášky :-)

Casali říká:

04.10.2019 13:54:54

Ale houby Onasis, maximálně tak ten Onanis (v rámci OPO - občasné povinné onanie) :-D To je život Pejzo… A život je jako sex, jednou jsi dole, jednou nahoře ;-) Když jsi pořád dole a hodně chceš nahoru, tak na tom musíš zamakat, pak to půjde, pokud to nevzdáš. Verešová mě moc neoslovuje, už je moc umělá. Zadek má výstavní, o tom žádná. Ale někdy vypadá spíš jako plastová figurína. OPO praktikuji například v případě, že je moje žena v zahraničí či nějak indisponována a já jsem při chuti. Nicméně když mi každý měsíc její semafor naznačí červenou, musím v případném náhodném návalu vzrušení zvolit jinou cestu a nechat ženu s jejími hormony v klidu, ona mi to pak vynahradí ;-)

anonym říká:

05.10.2019 12:36:38

Jo takhle :-D V tom případě se ovšem nejedná o povinnost (že by ti to někdo uložil a měl právo tě sankcionovat při neplnění či nedostatečném plnění), ale o nadrženost :-D Samozřejmě tě chápu, svícen se musí pravidelně leštit, i když se právě nepoužívá, jinak zajde :-D A na zaručeně spolehlivou metodu, kterou kdysi ukazovali v "telekrámu" - napustili do dřezu vodu, na dno položili jakousi zázračnou podložku, na ni nasypali zašlé, zčernalé rodinné stříbro a po krátkém čase se účinkem lázně všechno blýskalo jako nové - bych nespoléhal :-)

anonym říká:

30.10.2019 12:29:17

Casali, už jsi viděl Kateřininy nejnovější fotky - hxxp://www.super.cz/celebrity/katerina-hrachovcova/667299-divoska-kaira-hrachovcova-opet-provokovala-v-45-letech-se-ukazala-nahore-bez.html ? Jen nevím, když prý s odhalováním nemá sebemenší problém, co tam vyvádí s těma rukama...a to podivné spodní prádlo také není zrovna rajcovní...

anonym říká:

12.02.2020 13:49:57

Kateřina se opět připomněla - hxxp://www.super.cz/celebrity/katerina-hrachovcova/683982-na-rozdil-od-vondrackove-se-s-nim-ukazala-na-party-hrachovcova-predvedla-krajkove-pradelko-i-sexy-golmana-ze-sumperka.html Jen nechápu, proč se svým tělem a při vší dřině, kterou pro něj podstupuje, bere odložené zboží po Marmeládě Vondráčkové... Stejně je škoda, že se dala na takový umělý vzhled, na těch fotkách si už skoro není podobná. V Životu na zámku byla přirozená, pak už to bylo jen a jen horší...

Lukáš Beneš říká:

07.04.2020 22:58:40

Teď na jejím IG odhalené prso s bradavkou zakrytou třpytkami :-)

anonym říká:

31.10.2021 10:06:25

Zase se svlékla - super.cz/783807-kaira-hrachovcova-se-vyfotila-naha-jeji-telo-je-uz-temer-cele-potetovane.html. Co je platné, že si tělo udržuje (aby ne, když nemá rodinu a může se věnovat jen a jen sobě, což zjevně provozuje moc ráda), když z něj dělá omalovánku... Jak by řekl Egon, humus.

antonín maděra říká:

31.10.2021 17:22:56

Máš pravdu stará panna Kaira co si hraje na dvacítku je dost k pláči, ty čmáranice taky nechápu dneska si ženský nechaj čmárat i na k u n d u nemaj rozum z a s r a n á emancipace

antonín maděra říká:

31.10.2021 17:23:55

Taky nechápu těch 100+ komentářů tady to vám za to tahle fakt stojí?

brabenec říká:

23.09.2023 14:19:32

To anonym: už zase... super.cz/1272124-opevovani-zadecku-i-nemravna-nabidka-kaira-hrachovcova-u-bazenu-odhalila-dokonalou-figuru-v-tangach-a-fanousci-sili.html

Zanechte komentář

Jméno

Heslo (nepovinné, vyplňují pouze registrovaní)

E-mail (nepovinné, nebude zobrazen)

Jaký je součet 5 a 2 ? (povinné - ochrana proti spamu)